FAQ
Hvorfor er der ikke priser på varerne?
Hvis du ikke ser priser på varerne er det fordi du ikke er logget ind som kunde. Du logger ind ved at skrive dit brugernavn (e-mail) og password oppe i højre hjørne.
Hvordan får jeg et login?
Du skal oprettes i vores system, og det gøres ved at du kontakter os enten på telefon 46 56 36 66, eller post@prebenz.dk
Kan jeg gemme en liste over produkter, jeg ofte bestille?
Ja, du kan oprette en liste med favoritprodukter så du nemt kan finde de varer. Det gør du ved at klikke på stjernemarkøren ud for de enkelte varer. Når en vare er på favoritlisten vil stjernemarkøren være oplyst. Du kan finde din favoritliste når du er logget og ved at klikke på firmanavnet i øverste højre hjørne.
Kan jeg bestille et produkt, der ikke er på lager?
Ja du kan sagtens bestille en vare der ikke er på lager, men du skal så forvente længere leveringstid. Hvis du i kommentarfeltet gør opmærksom på at du ønsker leveringstiden oplyst, vil du modtage en mail med en forventet leveringstid.
Kan jeg ændre leveringsadressen?
Ja, adressen kan ændres, men for din sikkerheds skyld kan den kun ændres til en der er oprettet i vores system. Du kan få nye leveringsadresser oprettet ved henvendelse på post@prebenz.dk.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde et produkt?
Vi har endnu ikke alle produkter oprettet på web-shoppen. Hvis der er en vare du mangler så venligst giv besked på post@prebenz.dk, så opretter vi den med det samme.
Kan jeg ændre en indsendt ordre?
Hvis ordren endnu ikke er afsendt, kan den ændres ved henvendelse på 46 56 36 66, eller post@prebenz.dk.
Hvor hurtigt håndteres min ordre?
Web-ordrer vil normalt blive ekspederet samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 14 kan dog ikke garanteres afsendt samme dag. Hvis det er en hastesag så kontakt os på 46 56 36 66 eller post@prebenz.dk, så kan vi nok finde en løsning.
Kan jeg betale via internettet?
Nej, vi tilbyder ikke betaling direkte fra hjemmesiden.
Gør brug af vores viden og know-how – vi er altid klar til at guide dig: